Football Manager 2017 Atiker Konyaspor Kariyeri


     

Football Manager 2017 Atiker Konyaspor Kariyeri

      Merhaba arkadaşlar sizlerle fm 2017 Atiker Konyaspor  kariyerimi paylaşmak istedim.2008 den beri oynadığım fm'yi ilk kez satın aldım denebilir. Oyuna heyecanla oynamaya alır almaz dün başladım.
    Kariyer olarak şehrimin takımı olan Atiker Konyaspor alarak başladım.geçen  seneki Aykut Kocaman'ın büyük başarısını devam ettirmeye çalışacağım. ilk olarak hedefim takımdaki teknik adamlık yerimi sağlamlaştırmak, takımı lig ve uefa'da güzel bir yere getirebilmek ve takımın mali durumunu iyi bir yere getirebilmek.Oyundaki yeniliklerden ilerledikçe bahsedeceğim

oyunun yeniliklerinden biri manager oluşturma ile ilgili, manager oluştururken karakterinizin yüz hatlarını 3b olarak kendi fotonuzu ekleyerek oluşturuyor, giyim tarzınızı belirleye biliyorsunuz.Oyunda populer ligler ile birlikte brezilya,kolombiya ve uruguay var. istediğiniz ligi seçebilirsiniz sizde, bu 3 ülkenin genç yeteneklerini daha çok tercih ettim için eklemek istedim böylelikle dah fazla ayrıntılı görüntüleyebileceğim.takımımı aldım başkanla takım felsefesi hakkında hasbihal ettikten sonra teknik heyet ile tanışıp takımla ilgili bilgiler aldım.

      Transferde para harcamak istemediğim için, futbol direktörü yardmı ile kiralam yoluna gittim. 3 tane serbest oyuncu transferi yaptım.sonradan pişman oldum serbest oyunculardan istediğim gibi çıkmadı.bosnalı oyuncum Bajıc e güzel bi teklif geldi 5m sattım.

     
      Taktik seçim aşamasına geçtim. daha çok 4-3-3 gibi oynama tercih ediyorum.takım talimatlarını falan ayarlayıp  oyuncuların taktiği benimsemesi için hazırlık maçları yaptım.



        Lige güzel bir başlangıç yaptım.ilk maçımızda Galatasaray ile karşılaştık yenmesini bildik.


   Ligin ortalarına doğru takımda sakatlar ve yorgunluklar baş göstermeye başladı. 2. yarıya kadar kötü bir gidişat oldu. uefa maçlarında takımınım konsantresi daha yüksek olması sayesinde Uefa maçlarında zorlansak da 2. olarak çıkmayı başardık.ziraat türkite kupasında da geçen sene ligi 3. bitirme vesilesi ile direk gruplardan başlama hakkı elde ettiğimiz için elemelerde yer almadık.



ilk yarının bitmesine az bi zaman kala takım toparlanmaya başladı. kış transferinde  ilk sezonda forvet hattının gol yollarında zafıy olduğu için bi kaç oyuncu yollayıp 3 hücüm oyuncusu daha kiraladım.pararalı yaza saklıyorum.

2. yarıya hızlı bir girişle uefa grup aşamasından sonra Ajax ile eşleştik hızlı başlangıç yaptık.ama 2. maçda 6-1 gibi çok kötü skor aldık. Galiba Oyuncuları çok sert oynatıyorum düzeltme yapmam lazım kart cezası eksikleri yüzünden eufa ya veda ettik yinede grupdan çıkıp evimizde 3-1 gibi bi skor alıp elenmek pek de üzücü olmadı. Buna karşın ligde 6. sırada bulunuyoruz gidişat iyi gibi görünüyor. başkanla aramız güzel gidişattan memnun. görüşmek üzere hoşcakalın


Football Manager 2017 Atiker Konyaspor Kariyeri Bölüm 2


Google+'da Paylaş

Hakkında RedkitToledo

    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder