Meram Online Para Kazanma Sitesi Güvenilir mi? Ödeme Yapıyor mu?

Meram Online Para Kazanma Sitesi Güvenilir mi? Ödeme Yapıyormu?



Gün geçtikçe internet ortamında çiftlik üzerinden para kazandıran bir çok site artmaya başladı. Bunlardan birisi olan Meram Online sitesi ödeme yapmıyor! Kendim bizzat o siteden hesap açtım ve 15 tl kadar para biriktirdim. Bugüne kadar herşeyle iyi güzel ilgilendiler fakat iş paramı çekmeye gelince hesabımdan paramı kestiler fakat hesabıma paranın yatmadığını gördüm. Whatsapp üzerinden iletişim kurmama rağmen belli belirsiz bahanelerle geciktirdiler. Kesinlikle siteyi kullanmanızı önermiyorum. Para ödemesi yapmıyor.


Meram online ödeme yapıyor mu?
Meram
Meram online
Meram ödeme yapıyor mu?
Meram güvenilir mi?
Meram online güvenilir mi?




Google+'da Paylaş

Hakkında Unknown

    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder