Marshmallow Icon Pack v1.4 APK

ÖZEL LAUNCHER SİMGELER kullanmak için gereklidir. MONTE ETMEDEN ÖNCE BİR (NOVA, APEX, EYLEM, OGS) İNDİR LÜTFEN

Zefir Icon Pack: dokunsal ve malzemenin fiziki kalitesi esinlenmiştir. Her ikon, kesilmiş katlanmış ve kağıt olurdu yaktı, ama basit bir grafik elemanları tarafından temsil edilmektedir. Malzeme kalitesi temiz kıvrımları ve net kenarları, sağlam. Mat-benzeri yüzey ince vurgular ve tutarlı gölgeler aracılığıyla ışık ile etkileşime girer.

Özellikler:
Kapsar 600 simgeleri (192x192 xxxhdpi)
10 Zefir Duvar Kağıtları
Duvar Kağıdı Bulut
Simge İsteği aracı
Çok sayıda fırlatma için kartlar Hızlı uygulamak
Tablet Düzenleri
Dinamik Takvim (Nova Laucher Destekli)
Google Takvim
DESTEKLENEN fırlatma ve TEST Lancher
Pilotluk yapmak
Eylem
ADW
Zirve
Nova
Zeki
Gitmek
Sonraki
Holo
Küçük
CM Tema Seçici
Asus
Her şey bana
Yıldırım Launcher
Z Launcher
Diğerleri iyi işler dileğiyle.
NOT: Tam sürümünü satın ve kötü bir puan vermek etmeyiniz önce Lite sürümünü deneyin.

UYGULAMA PANEL SİZİN rampasından ELLE SİMGELER GEÇERLİ LÜTFEN CRASHES IF (BAŞVURU MAYIS 4.4 VEYA AŞAĞIDA NEDENİYLE MALZEME TEMA İÇİN CRASHES).

YARDIM: Orada unthemed hiçbir simgeler vardır ama ben Simge ya da yanlış etkinlik simgesi eksik, bir simge olduğunu biliyorum, e-posta konu "ICON EKSIK" ile benimle irtibata geçin.

Bu sürümde neler bulunuyor: (Güncelleme: 22 Eylül 2015)
56 simgeler eklendi.
Sabit Simgeler Etkinlikler eksik.
Sabit ASUS aygıt Etkinlikleri.
Eklenen Daha Desteklenen depar. (BETA)
(Atom, Dodol, Epic, Esin, L, Mini, Nemus, Dokuz, S, Solo, Themer, Launchy Widget, Unicon, LG Home)
NOT: depar henüz test edilmez şeyden önce, test etmek ve bana yorum olarak bilinen izin veya bana e-posta çekinmeyin.
Gerekli Android O / S: 4.0+


Download : 25M APK

Google+'da Paylaş

Hakkında Unknown

    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder