Undertown Chase - Ben 10 v1.1 APK

Aksiyon dolu Oyun!

Şimdiye kadar çılgınca kovalayan refleksleri test!

Ben 10 KAHRAMAN ZAMANI!
Güçlü bir yabancı formlara dönüşmesi Ben'in Omnitrix'ini kullanın: Cannonbolt ve Shocksquatch olarak engeller üzerinden kayın. Takipçilerinden geçmiş kaymalarını görmek için Rook Multi-aracı ve özel tesisatçı eğitimi kullanın!

BEN'S Dünyayı keşfedin!
Zıpla, kaydır, slam ateş ve birçok dinamik aşamalardan geçin.

Ben bu UnderTown CHASE aracılığıyla Khyber kaçmasına yardım!

*********************

İngilizce, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca (Latin Amerika), Portekizce (Brezilya), Rusça, Türkçe, Arapça, Basitleştirilmiş Çince, Korece, Japonca: Bu oyun şu dillerde mevcuttur

Gerekli Android O / S: 2.3.3


Download : 80M (APK+OBB)
Google+'da Paylaş

Hakkında Unknown

    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder