Clash Botta Alınan Hatalar ve Çözümleri



Arkadaşlar bu makaleye Clash Botla ilgili olan sıkıntıları yazmanızı ve resimli olarak paylaşmanızı öneriyorum. Böylece asıl konudaki bazı hataların çözümleri olmasına rağmen çok fazla yorum yapıldığı ve kaybolduğunu gördüm. Bu durum sizleri mağdur etmesin diye sizin aldığınız hataları Clash Botta Alınan Hatalar ve Çözümleri kısmına atmanızı istiyorum. Böylelikle Clash Botla ilgili aldığınız sorunu herkes görecek ve çözüm sunulduğunda eklenecektir. Ben hereksin aldığı sorunları ve çözümlerini makaleye ekleyeceğim. Clash Bottaki bireysel çözümleri aşağıda yorum olarak kalacak ve siz aşağıdaki yorumları okurken zorlanmayacak ve hatanızın nedenini ve çözümünü öğrenebileceksiniz.

Bazı sorunlar ve Çözümleri:

  • DONMAYA SON :)
arkadaşlar benim devamlı olan sorunum botun donmasıydı pc başına geliyorum bir bakıyorum 3-4 saldırı yapmış sonra donmuş. sorunu çözdüm çok şükür bazı arkadaşlar demişki pc nin donanımsal alakası yok yapmanız gereken botu açın bot ta Start BlueStacks gizle var ona tıklayın ve botu gizleye tıklayın kendiniz alta aldınızmı olmuyor bottan yapın ben böyle yaptım sorun kalmadı
Google+'da Paylaş

Hakkında Unknown

    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder