FM17 Agresif Posizyon Taktiği





Her şeyden önce, ben bu "mucize taktiği" olması gerekiyordu olmadığını söylemek gerekir. oyuncuların rolleri biraz temelleri olduğu için, teorik olarak en fazla ekipleri ile işe yarayabilir, ama gerçek şu ki (iki sezondur) birden fazla test edilmemiştir, bu nedenle şu anda, bilinmemektedir.Söyleniyor, taktik yaklaşımı benim olduğunu. Bununla, ben futbolu resim yolu ve nasıl izlemekten zevk etrafında inşa olduğu anlamına gelir. Ben bu arkasındaki ana mantık ise 5. puanı eğer 3 gol alarak umursamıyorum. Bu size rakipler sizi karşı besbelli daha kolay. Bunu zevk, (temelde, herkes her sahada dört bir yanından gelen şansları oluşturmak için yapılmış ama senin iki CD saldırgan oyunların bir parçasıdır. Bu daha kolay puan için yapar, fakat ama herkes onun / onu takım bir puan 30 kez ateş izlerken oturup, ve sonra muhalefet bir köşe tezgahın üzerine ilk şans ve kusursuz o puanı görebilirsiniz. ben biraz 10 yıldır bu şekilde oldu (yani do not mind zaten bu yüzden yolda FM şimdi XD çalışır) ile barış değilim.


Bazı oyuncuların sarı bir sürü almak mümkündür. Bu çoğunlukla gizli "kirlilik" özniteliği bağlıdır olarak ihtiyaç olması halinde, dedim, oyuncuları nasıl gider kendiniz görmek için önermek ve melodi ve takımları ayarı aşağı.

Google+'da Paylaş

Hakkında Unknown

    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder