BVB FM 3-4-3 Taktik (Baskılı Oyun)



Pozisyonlar ile başlayalım.

Sweeper Keeper: Rajkovic'i savunma görevindeki savunmacı kaleci olarak kullandım, çünkü ayağının üzerinde topu pek iyi kullanmazdı, ancak bunu da Destek Görevinde kullanabilirsiniz.

BPD-Stoper: Bu pozisyonda Bartra'yı kullandım ve yedekleme için Leverkusen'den Jedvaj'ı aldım.

Orta Savunmacılar-Savunmak: Sokratis ve Godin, bu pozisyonda en iyi iki kişi. Godin'i satın aldığımı düşündüm, çünkü esas olarak uzun boylu ve güçlü savunucuları tercih ediyorum, çünkü savunmanın omurgası olacaktı. Bence, bu görev için Toby, Ramos, Chiellini gibi oyuncular aramalısınız.

Hücumcu Kanat Bekler: Bu pozisyonda Guerreiro ve Passlack'ı kullandım. Unutmayın, CWB'lerin ortaya saldırmalı. Dani Alves, Alex sandro, Marcelo gibi oyuncular bu pozisyon için en iyisidir.

Orta Hücum Destekçisi: Weigl'ı bu pozisyonda kullandım, orada çok iyi bir performans gösterdi. Keita ile orta sahayı kontrol altına alarak tempoyu dikte etti.

İleriye Dönük Destek: Dembele / Emre Mor ve Pulisic / Reus'u kullandım.

Komple ileri-Destekçisi: Reus / Gotze kullandım. Her zaman hücum rolündeki F9 veya DLP'ye geçmeyi deneyebilirsiniz, ancak bence CF daha iyi çalıştı. Reus 34 golle en skorer oyuncu oldu ... Hiç sakatlanmadı.


Sonuçlar

Taktik talimatlar:



Google+'da Paylaş

Hakkında Unknown

    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder