MARVEL Avengers Academy v1.0.11 (Mod)




Mod:
 

- Mavi Görevler yerine, normal kredi prim kırıkları bırakın.
- Artan Sipariş Kurulu kredisi bırakın. yenisini görmek için bir off temizlemeniz gerekir.
Yükleme Adımları:
 



1. Adım: Yerel oyun tam öğretici. Google ile oyun senkronize ise, Adım 1a göz atın. Google ile senkronize olmadıysa, Adım 2'ye gidin.
 

1a Adım: Normal uygulamasını açın ve hesap ayarlarına gidin ve Google oturumu. Yerel oyun üzerinde var ve tam öğretici olacaktır.
 

Adım 2: Kaldır Play Store uygulamasını ve mod yüklemek.
 

Not: küçük mavi indirme düğmesini DEĞİL büyük bir (reklam) tıklayın.
 

Lev: Verilen Krediler
Google Play'de Android Uygulamaları - MARVEL Avengers Academy: Mağaza Linki oyna
 


Google+'da Paylaş

Hakkında Unknown

    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder